Rustykalne dekoracje jesienne

Dekorujecie wnętrza na jesień? Jakie dekoracje robicie? Wianek na drzwi? Stroik na stole, ławie, komodzie? Poduszki, girlandy, bukiety jesie...

Dekorujecie wnętrza na jesień? Jakie dekoracje robicie? Wianek na drzwi? Stroik na stole, ławie, komodzie? Poduszki, girlandy, bukiety jesiennych liści i kwiatów?


Dziś kilka inspiracji 

1. Ręcznie szyte dynie - pokazywałam kiedyś jak uszyć dynie z tkaniny TUTAJ TUTORIAL [klik], w tym sezonie zrobiłam upcyklingowe dynie z t-shirtów moich dzieci - to bardzo fajny pomysł na wykorzystanie "wyrośniętych" rzeczy. Ogonki dyni to ułamane gałązki modrzewia i znaleziona wiklinowa tasiemka (pozyskana zapewne z jakiegoś wiklinowego kosza, trzepaczki lub innego bliżej niezidentyfikowanego przedmiotu) która idealnie tworzy uroczą dyniową sprężynkę.


2. Ciasto dyniowe - przepis znajdziecie TUTAJ, wprawdzie to krótka dekoracja stołu, bo znika w okamgnieniu - jednak nadaje bardzo jesiennego charakteru naszym stołom i podniebieniom. Dekoracje liści na cieście to po prostu wycięte z kartki papieru liście, które posłużyły za szablon opruszony cukrem pudrem :-)



3. Wianki i jesienne bukiety - countryhome29 - zainspiruje was do działania. Ja się mocno przymierzam do zrobienia wianka na drzwi, w zasadzie mogłabym je mieć na każdych drzwiach. Myślę, że mój nierustykalny dom chętnie przyjąłby takie piękne dekoracje.



4. Klimatyczne rustykalne wnętrza znajdziecie na @arteperiacere. Niektóre tak piękne, że chciałoby się po prostu w nie wejść i zostać. Zawsze marzyłam o rustykalnych wnętrzach, pełnych ciepła, magicznych zapachów i mnóstwa rozmaitych przedmiotów.


Myślę, że po takiej dawce inspiracji jesiennych da się choć trochę polubić jesień. Wprawdzie nie jestem typem jesieniary, ale jesieniowanie też już zaczęłam.

Udanego dekorowaniai oby jak najdłużej było ładnie.

You Might Also Like

4 comments

  1. Zachwyciły mnie Twoje dekoracje. Naturalne, piękne. Wszystko co kocham. Pozdrawiam serdecznie 🍁🌿

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz i cieszę się, że podobają Ci się dekoracje.

    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasto dyniowe to mistrzostwo! Jesienna dekoracja stołu, która znika szybko z talerzy, ale zawsze zyskuje uznanie podniebień. Dzięki za przepis i inspiracje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń