radosnych świąt wielkanocnych

Wiosna na dobre zapukała do drzwi, ogród zaczyna ożywać i pokazywać swoje piękności. Udało mi się ogarnąć trochę roślin, jedno ciepłe popołu...

Wiosna na dobre zapukała do drzwi, ogród zaczyna ożywać i pokazywać swoje piękności. Udało mi się ogarnąć trochę roślin, jedno ciepłe popołudnie sprawiło, że zmobilizowałam się i przycięłam krzaczory, które już zapomniały o przycinaniu.

Z tych gałązek powstał bukiet, który dodatkowo udekorowałam papierowymi kwiatami magnolii. Jako, że nie posiadam krzewu magnolii nie mam jak raczyć się jej cudnymi kwiatami.

Dekoracja prosta i powiedziałabym wielosezonowa, bo za rok na kolejnych gałązkach przymocuję magnoliowe kielichy i znów będzie radośnie.

Tymczasem życzę Wam radosnych, rodzinnych i ciepłych Świąt Wielkiej Nocy i zostawiam kilka moich ulubionych stylizacji (marki Dom Artystyczny oifkors :)


Moja ulubiona stylizacja z kwitnącymi jabłoniami

Już niedługo będzie można nimi dekorować stoły

Lniany obrus i lniane serwetki w połączeniu ze starym szkłem i porcelaną

Tu już prawdziwie plenerowo i wiosennie

Wielkanocne wydanie lnianych serwetek i obrusu oraz starego "Włocławka"



Wiosenny stół 

Gałązki forsycji, mirabelek, wierzby i jeszcze jakieś z ogrodu, z dodatkiem papierowych kwiatów magnolii. Upcykling w pełnej krasie czyli w wazonie :)

Uściski i do miłego 💕💕

You Might Also Like

0 comments