5 top produktów do pokoju ucznia

Wrzesień dla każdego rodzica ucznia szkoły podstawowej czy średniej to początek roku. Za każdym razem to nowe wyzwania, nowe obowiązki, nowe...

Wrzesień dla każdego rodzica ucznia szkoły podstawowej czy średniej to początek roku. Za każdym razem to nowe wyzwania, nowe obowiązki, nowe zakupy i choćby nie wiem jak człowiek - czyli rodzic przygotował się do tego najlepiej, zawsze będzie jakiś choćby niewielki obszar, w którym coś musi uzupełnić.

Dziś, choć z lekkim poślizgiem przyjrzę się pokojowi ucznia i dla ułatwienia przejrzę ofertę najlepszego sklepu na K czyli IKEA. Nie ukrywam, że dla mnie, rodzica zapracowanego wizyta w Ikea i możliwość wyboru mebli i sprzętów pod jednym dachem to najprawdziwszy luksus na jaki ostatnio sobie mogę pozwolić. 

I cóż, że ze Szwecji, kiedy i tak jak do tej pory ciężko znaleźć jakąkolwiek alternatywę. Ikea rządzi bez dwóch zdań!!

BIURKO  - to jeden z  ważniejszych elementów w pokoju ucznia, jego wielkość i funkcjonalność dobieramy w zależności od wieku dziecka, wielkości pokoju i stylu w jakim urządzamy wnętrze.

Ja wybrałam MITTCIRKEL/ALEX (1) z blatem w kolorze sosny, podobają mi się w zestawie szuflady i szafka, choć po modyfikacji uznałam, że lepsze jest z dwoma kontenerkami, z szufladami. Szuflady to jeden z lepszych pomysłów homo sapiens


FOTEL do biurka - to kolejny bardzo ważny element wyposażenia pokoju ucznia. 

Urzekło mnie krzesło obrotowe BLECKBERGET (2) oraz fotel biurowy ALEFJÄLL (3)

nie ukrywam, że przy wyborze siedziska kierowały mną względy estetyczne, jak z funkcjonalnością - nie wiem. Młode sporo czasu spędzają przy biurkach, więc może okazać się, że za jakiś czas trzeba będzie kupić fotele gamingowe.


REGAŁY NA KSIĄŻKI - z produktów tego typu, ze sklepu na K nadal jestem fanką kolekcji BILLY(4)  gdyż ponieważ posiadają drzwi, które powodują, że do szpargałów papierowo-książkowych nie dostaje się kurz. Oczywiście można nie montować drzwi, ale znając niechęć młodzieży do sprzątania lepiej zainwestować w dodatkowe wyposażenie regału niż zbierać tony kurzu na półkach z książkami.


KONTENERKI -  moje ulubione, najlepiej mobilne i z szufladami meble przenośne, które w zależności od potrzeb mogą być mini biurem, szafką nocną lub wielofunkcyjnym sprzętem do przechowywania.

Wyczaiłam model HELMER (5) na kółkach w niebieskim kolorze. No bardzo bardzo. Mój zachwyt nad szufladami trwa nadal.


OŚWIETLENIE - Jako fanka klasyki ikeowskiej stawiam na sprawdzone modele i tak lampka z kolekcji ARÖD (6) wpadła mi w oko. Jej lekko wintare'owy look pasuje do moich wnętrz.

To na dziś tyle. Następnym razem wybiorę łóżka, tekstylia i dodatki.




You Might Also Like

2 comments

  1. I absolutnie się z Tobą zgadzam, możliwość kupna całego asortymentu i urządzenia całego wnętrza w jednym miejscu jest bezcenna. Trudno konkurować z Ikea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to prawda. Ikea oferuje naprawdę dobry asortyment i ciekawy, dobrze przemyślany design za przyzwoite pieniądze. Jak do tej pory żadna ze znanych mi sieciówek nie dorównuje jakością i różnorodnością produktów.

      Usuń