Patchworkowy projekt 31212

31212 elementów, tyle obejmuje mój nowy projekt patchworkowy. Megawyzwanie, ale też spora radość tworzenia. Tkaniny nadal są dla mnie bardzo...

31212 elementów, tyle obejmuje mój nowy projekt patchworkowy. Megawyzwanie, ale też spora radość tworzenia.

Tkaniny nadal są dla mnie bardzo atrakcyjnym materiałem do pracy. Wciąż gdy przychodzi nowa dostawa cieszę się jak dziecko, gładzę, pieszczę, dotykam i sycę się. Czasy na szczęście takie, że tkanin jest dużo, cudownych, kolorowych, wzorzystych o coraz lepszej strukturze.

Tym bardziej chce się szyć, tworzyć i projektować.

Patchwork, choć mało pokazuję jest nadal moim ulubionym produktem. Patchworkowe puzzle cieszą mnie ogromnie, choć to naprawdę wyczerpująca praca, to efekt końcowy mega cieszy.

A oto mój ostatni projekt. 






Następnym razem opowiem więcej o projekcie.
Miłej niedzieli :) Nareszcie pogoda wiosenna

You Might Also Like

0 comments