co mam dla mam, czyli prezenty last minute

Dużo się dzieje ostatnio w Artystycznym, głównie za sprawą lnianych maseczek, których pozytywny odbiór nawet mnie samą zaskoczył. Ale że poc...

Dużo się dzieje ostatnio w Artystycznym, głównie za sprawą lnianych maseczek, których pozytywny odbiór nawet mnie samą zaskoczył. Ale że poczułam, iż len to jest tkanina, w której rzeczywiście oddychanie nie daje odczucia oklejenia twarzy celofanem , sama zaczęłam ich używać i wiadomix wpadły na sklepowe półki.

Co ważniejsze, zwłaszcza dla okularników, nie parują nam szyby, co w bawełnianych czy tych jednorazówkach doprowadzało mnie do szału (znacie ten moment gdy chcecie wyciągnąć z portfela kartę czy pieniadz, chuchniecie.....i nic nie widać, a wycieranie okularów łapą odziaą w latex, albo jeszcze gorzej w foliówkę to już hardcor master level.

Dziś prezenty last minute dla  MAM



  • lniane serwetki z efektem sprania do kupienia - TUTAJ




  • szale z lnianej siateczki do kupienia - TUTAJ




  • kosmetyczki z haftem lub w paseczki ze srebrną nitką, zapinane na srebrny suwak - TUTAJ


  • ręczniki lniane żakardowe tkane jak gobelin, w trzech kolorach natural, grafit i różowy, a także ręczniki z frotte lnianej - TUTAJ




Produkty pakowane są w tekturowe pudełka, tak więc prezent gotowy - ILOŚĆ NIESTETY JUŻ OGRANICZONA, więc zagladajcie.

Zakupy dokonane od dziś i przez weeked - Z DARMOWĄ WYSYŁKĄ


You Might Also Like

4 comments

  1. Bardzo fajne pomysły i podpowiedzi. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. great post!thank you for your share!Love it!
    human hair wig
    i like the yellow one

    OdpowiedzUsuń
  3. Super podpowiedzi. W tym roku już raczej nie wykorzystam ale w następnym czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ręczniki mega wyglądają :) Len jest naprawdę niesamowitym materiałem!

    OdpowiedzUsuń