wiosna w artystycznym

Wiosna w artystycznym oprócz pięknych kolorów lnów w kołderkach tym razem w wersji midi, to także mnóstwo planów ogrodowych. Już...

Wiosna w artystycznym oprócz pięknych kolorów lnów w kołderkach tym razem w wersji midi, to także mnóstwo planów ogrodowych. Już pisałam wcześniej o ŁĄCE, którą chcę zrobić w ogrodzie, planuję i wymierzam, wytyczam i snuję w głowie co gdzie chciałabym mieć. Miejsca dużo, więc liczę na to, że łąka będzie dorodna i obfita.

Tymczasem już przekwitają moje tulipany zasadzone jesienią w doniczkach, jeszcze łebki wychylają szafirki i narcyzy. Gęsto ścielą się wysiane pomidorki, pietruszka, łubin i groszek pachnący.

Stosy rozmaitych cebul leżą i czekają, aż je wsadzę w pojemniki, bowiem na razie planuję ogród kwiatowy w dużych donicach, baliach, beczkach, wiadrach i  wszystkim w co można wsadzić roślinność. Nawet wymyśliłam co zrobię z kilkoma beczkami ocynkowanymi, które stoją w garażu.
Znajdą swoje miejsce na patio, którego w zasadzie mam zalążek. Ale o tym pewnie osobny post.

Planów całe mnóstwo, pytanie czy wystarczy czasu aby je zrealizować. Wszak obok prac ogrodowych jest jeszcze pracownia, w której powstają kolejne piękne rzeczy.

Tym razem dla doroślaczków. Na łóżko, na leżak, fotel. Na taras przy porannej kawie, na wieczór przy ognisku albo grillu albo po prostu na trawę by poleżeć i pomarzyć o niebieskich migdałach.







A roślinność bujnie daje w górę. Liczę, że z moją ręką do roślin niebawem utonę w gąszczu :D

Tymczasem zebrałam całkiem zgrabny bukiet z kwiatów, z doniczek i przecudnych przebiśniegów spod jabłoni.                                                                                                                                                         
              

Moje zielenie jeszcze kilka dni temu wyglądały tak, ale z każdym dniem jest ich więcej i są bardziej dorodne.



łubin
małe tulipanki beauty

pomidorki koktajlowe
              
groszek pachnący


Tak więc wiosna u mnie w pełni, pozostaje tylko czekać aż miną te humorzaste marcowe zmienne pogody i do dzieła.

A u Was jak wygląda wiosna? Siejecie, sadzicie czy ratujecie rośliny doniczkowe po zimie? 

Uściski i do miłego :)


********************************

Kołderki dostępne są w moim 


Zapraszam serdecznie.

You Might Also Like

9 comments

  1. Świetne narzutki :) Ja do sypialni teraz na wiosnę muszę coś zrobić z moją podłogą. I w oko wpadła mi wykładzina podłogowa pcv i na niej jakieś drobne dywaniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł z tą wykładziną PCV, ja mam w kuchni w moim drugim mieszkaniu i nieźle sobie radziła, teraz również planuję wykładziny PCV do kuchni i przedpokoju, bo jestem z tych nielubiących kafi i gresów na podłogach.

      Usuń
  2. Cudna wiosna...ja tez mam plany ogrodowe ale póki co nasze podwórko to jeszcze teren budowy więc musze czekać kolejny rok...Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och to trzymam kciuki, żeby ten plac budowy szybko zamienił się w wymarzony ogród :)

      Pozdrowienia

      Usuń
  3. Śliczne są te małe tulipanki! Te narzutki i sposób ich zwinięcia jest na prawdę fajny! Kurcze muszę je koniecznie sprawdzić u siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne te maleństwa to prawda, natura naprawdę zadziwia i zachwyca. Wiązanie narzut to naprawdę dobry pomysł aby nie zaburzały przestrzeni.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękne kolory. Pozdrowionka ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykładziny Warszawa to propozycja dla mieszkańców stolicy, którzy poszukują wysokiej jakości rozwiązań podłogowych zarówno do swoich domów, jak i miejsc pracy. Dzięki bogatej ofercie, klienci mogą wybierać spośród różnorodnych wykładzin dywanowych, PCV czy przemysłowych, które będą pasować do indywidualnych potrzeb i preferencji. Specjaliści z Warszawy służą profesjonalnym doradztwem w zakresie wyboru odpowiedniej wykładziny, a także oferują usługi montażowe. To kompleksowe podejście gwarantuje satysfakcję i długotrwałe zadowolenie z wyboru.




    OdpowiedzUsuń