RUSTICO

Tak odnioslam sie do klimatów rustykalnych, które doskonale uzupełniają zarówno te stylowe, sielskie wnętrza jak i zupełnie nowoczesne, indu...

Tak odnioslam sie do klimatów rustykalnych, które doskonale uzupełniają zarówno te stylowe, sielskie wnętrza jak i zupełnie nowoczesne, industrialne, minimalistyczne. Gdzieś zaciera się ta cienka granica zwłaszcza w tekstyliach, a jeszcze bardziej w lnach. Lny w każdej postaci pasują po prostu wszędzie.
Dziś będzie o poduszkach, które pokazałam na moim INSTAGRAMIE, wzbudziły naprawdę duże zainteresowanie. Przybliżę więc temat mojej nowej kolekcj RUSTICO.

Poduszki zawsze były, są i będą najlepszym umilaczem wnętrz mieszkalnych i nie tylko mieszkalnych. Błyskawicznie odmienią wnętrze i nastrój, bowiem właśnie za pomocą poduszek możemy kreować nastrój wnętrza. Długie, duże miękke, okrągłe, stonowane kolorystycznie, szalone, z cekinami, pomponami, aplikacjami, patchworkowe, workowe, z dywanków ikea (TUTAJ DIY), ze starych koszul, T-shirtów, JEANSÓW - tu pokazałam jak fajnie wykorzystałam kieszenie ze starych jeans'ów i miliona innych tkanin, które mamy w domu. A jeśli nie mamy w domu tkanin i nie chce nam się szyć, bądź nie umiemy czy nie mamy czasu to warto sięgnąć w czeluść Internetu. I tu się jawi naprawdę taki wybór, że w końcu nie wiadomo co wybrać.

Jeśli więc lubicie len, a skoro tu jesteście to na pewno lubicie len, zerknijcie proszę poniżej:





Tu  widać, że len lubi się z innymi tkaninami, np. bawełną.






Poduszki i narzuty dostępne są w moim SKLEPIE, tak więc myśląc o wiosennej odmianie wnętrz pomyślcie o tkaninie pięknej, szlachetnej i wszechstronnej jaką jest len.

You Might Also Like

5 comments

  1. Piękne zdjęcia i pościel na nich!

    Idę szukać twojego Instagrama! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy ja wreszcie będę mogła sobie coś u Ciebie kupić? :( Ciągle inne wydatki... Jestem zachwycona! Pozdrawiam Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi i cieszę, że podoba Ci się moja kolekcja.
      Co jakiś czas organizuję promocje. Tak więc zaglądaj do sklepu, na blog i instagram. Wiem, że len jest drogi, ale to naprawdę wydatek na długi czas.

      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  3. Uwielbiam len. Fantastyczny materiał !

    OdpowiedzUsuń