kocham kosze

To mój kolejny świr. Mam tak od zawsze. Zamiast kupić coś trwałego, kokretnego i być może bardziej funkcjonalnego kupuję kolejne kosze, kosz...

To mój kolejny świr. Mam tak od zawsze. Zamiast kupić coś trwałego, kokretnego i być może bardziej funkcjonalnego kupuję kolejne kosze, koszyki, koszyczki. Gromadzę stare kosze wiklinowe,  nie pozwalam ich wyrzucić. I oczywiście. Sadzę w nich rośliny, używam jako osłon na doniczki, zbieram owoce.
Zresztą sami wiecie, że kosze potrafią być naprawdę przydatne i do tego spełniają dekoracyjną rolę.



Kosze wiklinowe czy z rozmaitych włókien naturalnych doskonale nadają się do przechowywania czy prezentacji lnu i lnianych wyrobów.


Stare kosze wykorzystuję jako osłonki na doniczki 


Pledy, narzuty, patchworki i poduszki uwielbiają wszelakie kosze w których można je upchnąć lub też ułożyć wygodnie i wyjąć gdy zajdzie potrzeba





Kwiaty, owoce, zakupy genialnie mieszczą się w koszach z uszami


Tkaniny czy dodatki krawieckie uwielbiają się gubić. Kosze, nawet takie jak ta osłonka na doniczkę potrafią okiełznać niesforne tasiemki i lamówki


Batrdzo spodobały mi się koszyki ze sznurka zszywanego zyg zakiem, spróbowałam i ja. I oto efekt. Naprawdę świetny pomysł. Polecam.


Koszyki z pepco, które kupiłam ozdobiłam własnoręcznie robionymi pomponikami.



To niewielka część mojej koszykowej kolekcji. Mam jeszcze wiele rozmaitych koszy, koszyków, koszyczków, koszyczątek. Świetnie prezentują się na półkach czy w szafie, w której nie zawsze lubi gościć porządek. Nadają ciepłego i nieco sielankowego klimatu i pasują praktycznie do każdego wnętrza (a także zewnętrza).

Właśnie kreuję swoje nowe wnętrza i na pewno nie zabraknie w nich koszy. O czym zresztą niebawem (mam nadzieję) napiszę i pokażę moje ukochane kosze.

Trzymajcie się ciepło i wakacjujcie (np. w plażowych koszach:)

You Might Also Like

8 comments

  1. cudne zestawienie len i koszyki :D lubie bardzo :) , tez uzywam do róznych rzeczy koszyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że nadają domowi takiego ciepłego i lekko sielskiego klimatu? Ja w ogóle kocham wszelkie plecionki :)

      Usuń
  2. Uwielbiam też kosze wiklinowe, mam ich w domu całe mnóstwo. Mąż aż się wkurza hehe, ale co ja mogę, że ma do nich taką słabość jak Ty :-)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już sobie narzuciłam bana, bo co widzę kosz to mam chęć kupić :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wiecie coś więcej o stronie www.koszyki.net.pl? Podobno mają wyjątkowe kosze na pranie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w ogóle mają ładne kosze. Nie tylko na pranie.

      Usuń
  4. Chyba zdecyduje się na zakup nowego kosza - te ze strony www.koszyki.net.pl prezentują się wyśmienicie. Co myślicie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarobione pieniądze zainwestowałem w kosz do garderoby za pośrednictwem strony www.koszyki.net.pl – jestem bardzo zadowolony z wyboru.

    OdpowiedzUsuń