INSPIRACJE W SIECI NA 2023

Grypa odpuściła. Dwa tygodnie, z czego tydzień w łóżku z gorączką, bólami, niechęcią do czegokolwiek - nie należał do najłatwiejszych. Stycz...

Grypa odpuściła. Dwa tygodnie, z czego tydzień w łóżku z gorączką, bólami, niechęcią do czegokolwiek - nie należał do najłatwiejszych.

Styczeń to miesiąc w którym nieco przygasam po grudniowych szaleństwach pracy. Penetruję Internet w poszukiwaniu obrazów, które pobudzą mnie do życia. Szczególnie szukam kolorów, które pobudzają mój byt. Szarobury krajobraz za oknem niespecjalnie dobrze wpływa na samopoczucie, choć zastanawiam się czy biel śniegu byłaby równie dobra? Chyba nie dla mnie.

Wiosenne pogody i śpiew ptaków za oknem sprawiają, że bardziej myślę o ogrodzie i o tym, co chciałabym zrobić. 


Tu czuć żar lata i zapach lawendy. Prosty i cudowny dom otoczony pięknym ogrodem.



Zachwycają mnie solitery w ogrodach. Wprost marzę o takim  otoczeniu. Ale wiecie, że musiałabym wyciąć pół ogrodu, aby uzyskać taki efekt.

Jednak bardzo marzę o takiej stylistyce.


Wiele planów także dotyczy moich wnętrz. Wciąż piszę o nieskończonym remoncie, o planach, pomysłach. Wydaje mi się jednak, że pisząc o tym ciut przybliżam się do efektów, które chciałabym osiągnąć.

Dla mojej kolorowej duszy takie inspiracje są jak miód.

 


Ale moja kolorowa dusza uwielbia ciemnie ściany i trochę mroczne wnętrza, które lubi ożywiać kolorami.

 


Tymczasem zostawiam was z piękną zimową scenerią i przecudnym kolorowym patchworkiem.

 


Do miłego! 

You Might Also Like

0 comments