zachowaj wakacje na cały rok

Każda pora roku ma swoje uroki, złota jesień potrafi być równie piękna jak pozostałe pory roku. Jednak dla istot ciepło (upalno) lubnych tak...

Każda pora roku ma swoje uroki, złota jesień potrafi być równie piękna jak pozostałe pory roku. Jednak dla istot ciepło (upalno) lubnych tak jak ja, lato trwa za krótko.

www.domartystyczny.pl

Chłodne poranki i wieczory, które dość szybko, bardzo szybko dały mi w  kość. Nie lubię zimna,
a jeszcze bardziej tego okresu przejściowego. 

Jak zatem zachować lato? Przetwory to najlepszy sposób, ale jak dla mnie - osoby megazapracowanej robienie przetworów nie do końca daje mi satysfakcję. 


www.domartystyczny.pl

Od połowy sierpnia pracuję nad nową kolekcją tekstyliów dla domu. Te wszystkie szmatki, kolory, wzory, nowe tkaniny dają mi tyle radości, że nawet najbardziej zapełniona spiżarnia i piwniczka  nie równają się ekscytacją jaką odnoszę się do projektowanych i szytych tekstyliów.

www.domartystyczny.pl


Odkrywanie kolejnych świetnych tkanin i miejsc, w których mogę je kupić to pasja, która nadal utrzymuje się na tym samym poziomie adrenaliny.

www.domartystyczny.pl

Dziś nawet oglądając stare zegary, meble i bibeloty na widok których jeszcze 10 lat temu piszczałabym z zachwytu doszłam do wniosku, że chyba jestem bardzo stara, albo bardzo zmęczona skoro TO MNIE JUŻ NIE JARA.

Tkaniny za to kręcą mnie niezmiennie i każda kolejna dostawa (jeszcze tych nieznanych) wywołuje radość o jaką mnie nie podejrzewacie.

www.domartystyczny.pl

Tak oto powstają nowe projekty. Z nowych tkanin i z nowymi wykończeniami. Skąd pomysł?

Z tęsknoty do natury, do wiecznych wakacji, sielskich nastrojów, niekończących się letnich wieczorów, bosych stóp w trawie, szeleszczącej pościeli na werandzie, kromki chleba z pieca, kawy w kubku, naleśników z owocami.

www.domartystyczny.pl

Czyli do wszystkiego tego co odrywa nas od codziennej, coraz ostrzejszej jazdy, stresu, przemęczenia, przebodźcowania. Od gwaru, pośpiechu i ścisku (czasem sama czuję się jak ściśnięta w prasce do sera)

www.domartystyczny.pl

Taki komfort możemy zapewnić sobie w domu, miejscu które nas chroni, daje poczucie bezpieczeństwa. 

Tara i Zora uwielbiają uczestniczyć w sesjach i wszelkich pracach projektowych

Starajmy się w tej gonitwie, natłoku i bezładzie jaki nas otacza stworzyć harmonijne wnętrze, dajmy sobie luksus gładzenia tkanin, sycenia oczu pięknymi wzorami, niech przywiodą na myśl dobry czas i spokojne życie. Gdzieś wewnątrz zachowajmy wieczne wakacje.

Dla mnie tworzenie tej słodkiej kolekcji to była też taka kojąca wyprawa w sielski czas wakacji, dzieciństwa, relaksu.


Ściskam i zapraszam do sklepu.

You Might Also Like

0 comments