truskawki lubią cukier, a wiatr lubi len

Tegoroczne lato kalendarzowe rzeczywiście dało w słupek rtęci. Po zimnym maju taki skok jak w rozżarzony piec chlebowy dla istot żyjących je...

Tegoroczne lato kalendarzowe rzeczywiście dało w słupek rtęci. Po zimnym maju taki skok jak
w rozżarzony piec chlebowy dla istot żyjących jest trudny. Po kilku dniach takiej patelni czuję już  zmęczenie, choć jestem ciepłolubna.


https://domartystyczny.pl/scierko-fartuch-lniany.html



Zaszalałam za namową mojej psiapsióły i nabyłam dwie łubianki truskawek. Nie zdecydowałabym
się gdybym miała kupować na straganie, tegoroczne truskawki są po prostu niedobre.
Ale od producenta dostarczone pod bramę, z katalogową prezencją choć w smaku tak samo nijakie, wpadły pod ostrza blendera tworząc całkiem smakowity mix z bananem. Z części zrobię coś jakby truskawki w syropie, może ktoś to zje.


Tymczasem na wietrze u mnie len, ścierko-fartuchy idealne do plenerowych kulinarnych melanży,
na których najczęściej brakuje albo ścierki, albo fartucha. Połączenie tych dwóch funkcji z doskonałą tkaniną jaką jest len to krok do doskonałości imprez na spontanie. Odkąd poczuliśmy się ciut wolniejsi od nakazów i zakazów oraz bezpieczniejsi po nakłuciach (bynajmniej nie komarów) chętniej spotykamy się w ogrodach.


Tak więc bardzo proszzz... oto nowy produkt. Ścierko-fartuch, 60x90 cm z dwoma troczkami, które posłużą jako wiązania fartucha, ale także po zawiązaniu ich, jako wieszak ścierki.


Pomysł godnie wykorzystuję w mojej kuchni, bo  nigdy nie mogę ogarnąć się ze ścierkami 

i fartuchami. Polecam więc gorąco, dostępne w kolorach brudnego różu, musztardowego, ciemnoszarego oraz indygo. Dostępne w moim SKLEPIE [klik w link]



Tymczasem do miłego, jeśli szykujecie letnie party ogrodowe mam dla was kilka pomysłów. Ale o tym w kolejnych postach.

❤❤❤❤❤

Pa pa!!!!!

You Might Also Like

1 comments

  1. Truskawki z cukrem to mój ulubiony 'deser' na lato, a już na pewno w szczególność na takie upały. Czasami dodaje jeszcze do nich bitą śmietanę.

    OdpowiedzUsuń