sceny balkonowe

Odkąd mam tę pracownię, mogę poszczycić się pięknym, kamienicznym balkonem. Niestety przez ubiegły rok niewiele mi służył. Zaniedbany przez ...

Odkąd mam tę pracownię, mogę poszczycić się pięknym, kamienicznym balkonem. Niestety przez ubiegły rok niewiele mi służył. Zaniedbany przez poprzednich użytkowników nie zachęcał do działań, choć wciąż myślałam, że warto go uzdatnić. Dla fotek, dla polepszenia samopoczucia... no wyobraźcie sobie... jesteście w pracy, przed wami otwarty balkon, wiosną kwitnąca śliweczka, wzdłuż ulica ze swoim gwarem... chciałoby się usiąść choć na chwilę, wypić kawę, oderwać od pracy.
Pomimo mojej pasji, fascynacji i zamiłowania do mojej pracy, czasem na chwilę muszę się oderwać. Wówczas ten balkon przyciąga swoim magnetyzmem [i znów odkrywam, jak bardzo człowiek jest integralną częścią natury, i jak ta natura mocno go pociąga].

No i spełniam swoje chciejstwa :) Pojawiło się już trochę roślin, będzie ich więcej, choć być może ostatecznie i tak wylądują w moim ogrodzie. Ale póki co zaczyna być fajnie.

Kawa wypita na dzień dobry i ta cała cudowna feeria barw, którą tworzę.... wierzcie ładuje niezwykle pozytywnie.



 



*******************

Tymczasem Kochani :)
Uściski i pa!

You Might Also Like

15 comments

  1. pięknie zaaranżowałaś balkon.
    cudowne kolorowe chodniczki,o ile mnie wzrok nie myli widzę znajomy len.
    milego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jago... no wiesz, ten len to prawdziwa perełka ;-)

      Uściski

      Usuń
  2. O, mateńko ! To się nazywa klimat !
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sękju, sękju, sękju Mario, jak Ty mi takie rzeczy piszesz :))))

      Ściskam Cię :)

      Usuń
  3. Renatko,twoje patchworki są genialne a lniana pufa i pled w trójkąty zachwyciły mnie ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, narzuta w trójkąty jest świetna!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥ ♥ ♥ Mega i turbo i giga i bosko i brak mi słów :) Uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Ola uwielbiam Twoją ekspresję i bardzo Ci dziękuję :)

      Usuń
  6. Renatko jak masz ładnie na tym balkonie :)))))) Sliczne są te twoje projekty!
    Dobrego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudnie!!! wpadam na kawe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie! Mnie też ciągnie do natury, uwielbiam wiosnę!!! :-D Jakie cudne patchworki a ta pufa z juty lub lnu bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrowionka:-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda przyjemnie! Ja w domu rodzinnym miałam balkonu 2m2, więc nawet suszarka na pranie się nie mieściła :(

    OdpowiedzUsuń