niebieski niebieski

już kiedyś pisałam o niebieskim i pisać pewnie nie przestanę, bo kolor to chyba jeden z najbardziej znakomitych. Jest tak magnetyczny, że za...

już kiedyś pisałam o niebieskim i pisać pewnie nie przestanę, bo kolor to chyba jeden z najbardziej znakomitych. Jest tak magnetyczny, że zawsze jako pierwszy znajduje się pod moim wzrokowym "obstrzałem".  Czy to na zdjęciach czy w przedmiotach nie wiem czemu, ale zawsze najpierw wybieram niebieski, a potem całą resztę. Też tak macie?

dziś u mnie deszcz od rana szumi na niebiesko :) zaś w pracowni mnóóóóóóstwo niebieskiego, wkrótce pokażę co z tych niebieskości wyszło, choć będzie nie tylko niebiesko, kolejny katalog gromadzi plony mojej pracy :)










 A Wy? Jaki kolor lubicie najbardziej?


Uściski i do miłego :)

 *****************************



You Might Also Like

18 comments

  1. Piękne tkaniny w pięknych kolorach. Nie ma brzydkich kolorów, z wiekiem coraz mniej lubię kolor czarny, ale wszystkiego musi być po trochu, jak to w życiu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest zgadzam się wszystkie kolory są piękne. Niebieski jednak ma jakąś szczególną magię przyciągania :) Czarny uwielbiam :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wszelkie odmiany turkusu, błękitu i jeszcze jeden konkretny... ecru :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne połączenie błękity, turkusy i ecru :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękne :) lubię niebieskie, turkusy, indygo.. od zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój najbardziej uluiony, to właśnie niebieski, granatowy... piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój kolor to również niebieski jest takie powiedzenie "oczy niebieskie,życie anielskie" coś w tym jest.Do miłego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha.... to rozumiem dlaczego nie mam anielskiego życia, oczy mam piwne ;-)

      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Cudne zdjęcia i piękny materiał... Osobiście kocham wszystkie kolory, jednak zielony ciut bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony też lubię we wszelkich odcieniach zieleni natury :)

      Usuń
  7. Ja oczywiście też niebieski !!!!!!!!!! We wszystkim !!! W garderobie szczególnie jest mi bliski bo jako niebieskooka wyglądam w nim dobrze :))) Nawet oprawki okularów mam granatowe :))) Jestem baardzo ciekawa co tam pięknego szykujesz :) ??? Pozdrowionka ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski królewski - ja w ciuchach też go lubię jeansy, koszule i też dobrze w nim wyglądam pomimo ciemnych oczu (ale mam ciemne włosy może dlatego niebieski dobrze współgra)

      He he zobaczysz :)

      Ściskam Moniq

      Usuń
  8. Szafirowy, ultramaryna, granatowy, kobaltowy, chabrowy, niebieski, turkusowy, morski, seledyn i wszystko wokół :-) KOCHAM!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też bardzo lubię różne odcienie niebieskiego, moja pamiętna sukienka studniówkowa nawet była w takim mega pięknym odcieniu, do tej pory pamiętam- nikt takiej nie miał! :) teraz jednak trochę bardziej gustuję w pudrowym różu i takich pastelkach ale niebieski jak najbardziej ;) widzę, że pracowicie u Ciebie, ale skoro deszcz za oknem to chyba nie ma większej motywacji do działania, przynajmniej ja tak mam ;) jak brzydka pogoda to przynajmniej w spokoju wykonuje się swoje obowiązki a nie myśli co by tu może... :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracowicie nie tylko z powodu deszczu ;-)

      Pudrowy róż i pastele także lubię, w ogóle lubię wszystkie kolory, jednak niebieski ma jakąś magię, a niebieskie batiki uwielbiam :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń