2023 - jaki był?

2023 był bardzo intensywny - pełen emocji, burzliwy i nierówny. Sukcesy ścigały się z porażkami, radość ze smutkiem, wszystkiemu towarzyszył...

2023 był bardzo intensywny - pełen emocji, burzliwy i nierówny. Sukcesy ścigały się z porażkami, radość ze smutkiem, wszystkiemu towarzyszył nieodłączny pośpiech i niedoczas, ale dochodząc do końcówki roku mogę go uznać za dobry.

Pokonałam własne demony, totalną prokrastynację, niemoc i pustkę. Pokazałam sobie jaka jestem silna i mądra. Zaufałam intuicji i doświadczeniu. Czuję się naprawdę wyjątkowo. I dobrze, bo ten stan będzie mnie dalej napędzał.

Nie obyło się oczywiście bez napotkania wspaniałych ludzi, życzliwych, empatycznych, wspierających. Wiem też, że gdyby nie wyciągnięcie do nich ręki nie byłoby tak słodko dobrze.

Jest jeszcze sporo spraw do ogarnięcia, ale to zostawiam na kolejny rok.



Dziękuję, że do mnie zaglądacie, czytacie i piszecie. Wiem, że blogi to chyba zostały tylko dla wytrwałych 😂😂😂 ale najbardziej lubię tę przestrzeń wirtualnego świata, Instagram jest dla mnie za szybki, Facebook zbyt płytki. Tak więc głównie zostanę na blogu i obiecuję więcej tu bywać. 

Oczywiście w socjalach też mnie odwiedzajcie FACEBOOK i INSTAGRAM moje profile też przeszły chwilowy zastój, ale mam nadzieję i tu podziałać.


Ściskam Was i do Siego Roku!


You Might Also Like

8 comments

  1. Wszystkiego Najlepszego i wszystko będzie dobrze,bo jesteś osobą optymistyczną,życzliwą,pomysłową i dzielną.A jak tego brak,to raczej niezbyt wszystko wychodzi:):):)Zatem tak trzymaj i--- nie daj się wchłonąć mediom:))Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym optymizmem bywa różnie he he... Dziękuję za ciepłe słowa i życzę dobrego roku 2024.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! Blogi to najlepsze z mediów co może być, można się zatrzymać spokojnie z kawą/herbatą, naoglądać się zdjęć i naczytać. Na Instagramie wszystko pędzi jak burza ;-) Też mam zamiar zacząć pisać blog, ale chyba tylko dla siebie bo wydaje mi się, że nikt nie będzie czytał moich postów. Gratuluję Ci pokonania swoich demonów, bardzo chciałabym pokonać swoje, mam nadzieję, że kiedyś to się uda, nawet jeśli nie w tym roku. Pozdrawiam serdecznie. Patrycja Findzińska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taki przyjemny komentarz. Właśnie najczęściej zaczynam dzień od przeglądu moich ulubionych blogów. Insta rzeczywiście zaczęło szaleć, rolki sprawiły, że zrobiło się tik-tokowo i głupawo.
      Zacznij pisać bloga, na początku może być trudno, chętnie poczytam. Sporo dobrych blogów padło, a szkoda. Czas wypełnić tę lukę :)
      Również życzę pokonania demonów!!!!
      Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  3. Dobrego roku 2024! Niech nam się szczęści.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, pozdrawiam Cię serdecznie i życzę wszystkiego co najlepsze.
    Mam takie samo zdanie na temat ,,internetów,, Na blogu zostałam ale tylko w przestrzenie prywatnej. Jeśli masz ochotę do nas zaglądać napisz do mnie flower.a@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kamilo, bardzo dziękuję za kontakt. Jasne, ze chcę zaglądać na Twój blog. I również życzę wszystkiego najlepszego.

      Usuń