biała pościel zawsze urzeka, nuta romantyzmu w twojej sypialni

Długo nie lubiłam białej pościeli. Jako dziecko sporo czasu spędzałam w szpitalach, otulona bezkresną bielą tęskniłam do mojego kolorowego d...

Długo nie lubiłam białej pościeli. Jako dziecko sporo czasu spędzałam w szpitalach, otulona bezkresną bielą tęskniłam do mojego kolorowego domu.

Właśnie czy szpitale kiedyś były białe wewnątrz?  Czy to fiksacja, bo białe wnętrza zawsze są określane jako szpitalne?  Raczej mam wrażenie, że w szpitalach króluje ohydny kolor aseptycznej zieleni. 

Faktem jest, że i mnie białe wnętrza opatrzyły się, choć dla celów fotograficznych na pewno jakieś ściany zostawię białe.

---------------------------------------------------------------------

Ale co o pościeli? Białej zwłaszcza. Polubiłam ją kilka lat temu gdy w końcu udało mi się kupić cudne płótno pościelowe, takie wiecie, co to szeleści przy przerzucaniu, nie jest zimne w dotyku, cudnie się gniecie milionem zagniotów, bosko łamiąc światło w swych zakamarkach.

biała pościel z falbanami idealnie wpisuje się we wnętrza, w różnych stylach

Jako, że nie jestem fanką prasowania czy krochmalenia i maglowania pościeli. Uwielbiam wyciągać jeszcze ciepłą pościel z suszarki bębnowej, albo latem ze sznura w ogrodzie. Pachnącą słońcem, wiatrem. 100% natury w naturze.

Ponieważ nadal mam super miejscówkę z tkaniną pościelową, to chętnie ją kupuję. Zawsze mając gwarancję, że kupuję naprawdę dobry produkt.

Lubię też pofantazjować w pościeli. Dodatki nienachalnych falbanek czy koronek nie plasują jej w kategorii shabby chic czy romantic. To po prostu pościel, która jest trochę inna niż wszystkie. Falbanki naprawdę dodają jej uroku, a jednocześnie nadają wnętrzu takiej miękkości i ciepła. Dają się komponować z dodatkami zarówno prostymi, minimalistycznymi jak i bardziej wyrafinowanymi.

do pościeli mam w ofercie dużo świetnych narzut, zarówno bawełnianych i lnianych

Zajrzyjcie do SKLEPU - KLIK W LINK 

można ją łączyć z kolorowymi narzutami czy  kolorowymi kołdrami

Biorąc pod uwagę, że w łóżku spędzamy prawie 1/3 życia, warto pochylić się nad tym, w czym te 1/3 mamy spędzić.

Płótno pościelowe bawełniane w przeciwieństwie do lnu jest sporo tańsze, tak więc jest to świetna alternatywa dla okrojonych budżetów. Podobnie jak pościel lniana może służyć lata. Pod warunkiem oczywiście dobrej jakościowo tkaniny. 

Taką akurat u mnie w sklepie znajdziecie, bo nie ukrywam, mam lekkiego fioła i nie zadowolę się byle tkaniną. Gramatury to 120, 140, czasem 160 g/m. Dwie ostanie gramatury idealnie nadają się na prześcieradła. Proste, z gumką czy retro falbaną. Jest to bawełna sanforyzowana, a więc poddana procesowi wykurczenia. Pościel uszyta z takiej tkaniny nie kurczy się po praniu.

Ręcznie szyta, z dbałością o detale, zapinana na guziki, choć na życzenie robię troki. Sama jednak wolę zapięcia na guziki, ze względu na to, że troki lubią się rozwiązywać lub zawiązać tak, że ciężko je rozsupłać. Guziki, gęsto rozmieszczone są wygodne i estetyczne. Mogą same w sobie stanowić dodatkową dekorację, gdy dobiorę np. kokosowe, niciane albo z masy perłowej. Nie robię zapięć na zamki błyskawiczne. Po prostu nie lubię ich w pościeli.

Zobaczcie białe pościele, które mam w ofercie LINK DO POŚCIELI BAWEŁNIANEJ a jeśli potrzebujecie coś ekstra, chętnie doradzę i podpowiem mailowo czy telefonicznie.


❤❤❤❤❤

Pozdrawiam tymczasem i życzę udanego weekendu!!!












You Might Also Like

2 comments

  1. Taka pościel od razu kojarzy mi się z babcinym domem.Moja babcia posiada jeszcze kilka kompletów takiej właśnie grubej, szeleszczącej pościeli.Ja sama jestem właścicielką jednego kompletu i naprawdę widać różnicę , pomiędzy nią a innymi pościelami.

    OdpowiedzUsuń
  2. The blog you shared is very good. I expect more information from you like this blog. Thank you. Buy Instagram Followers In India

    OdpowiedzUsuń