lniany design zmienia oblicze

Tak, len to już nie siermiężna tkanina, która gryzie, drapie jest sztywna i nadaje się na worki. Len stał się coraz bliższy ciału i jest cor...

Tak, len to już nie siermiężna tkanina, która gryzie, drapie jest sztywna i nadaje się na worki. Len stał się coraz bliższy ciału i jest coraz piękniejszy. Wakacyjnej przygody z lnem ciąg dalszy :)

Uzupełnieniem lnianych ręczników, które pokazywałam w poprzednim poście TUTAJ są lniane pledy dla dzieci. Uroczy motyw, świetna kolorystyka i super wykonanie. Można spać pod nim, otulać naszego malucha, można zabrać na wycieczkę czy piknik.

Żakardowe tkanie z doskonałej jakości włókien lnianych nie zmieni koloru i wyrazu po praniach.
Dostępne w sklepie (ilość ograniczona, tak więc spieszcie się :)


Do pledu można dobrać poduszki - gwiazdki, domki a także te, które są dostępne w SKLEPIE (gwiazdki i domki dostępne są na wyprzedaży - zapraszam :-)









Pozdrawiam ciepło i zapraszam serdecznie :)

You Might Also Like

10 comments

  1. Jakie to piękne! 😍 Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, nie wiedziałam, że len może się tak lekko prezentować , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Len zmienia swoje oblicze. Kiedyś taka siermiężna tkanina a dziś jest naprawdę chętnie kupowany, zdrowy, antyalergiczny i ekologiczny.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo lubię len :) Nie miałam okazji go używać jako pled czy narzutę w domu, póki co sprawdzał się tylko jako materiał ubraniowy, ale na pewno chętnie rozejrzę się za taką narzutą do domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kupić narzutę, pościel, prześcieradło. Pościel jest bardzo wytrzymała, więc spory wydatek, ale na lata. Narzuty są miękkie i można pod nimi spać w czasie upałów. Len latem chłodzi a zimą grzeje. To naprawdę cudowna tkanina.
      Polecam

      Usuń
  4. Nie potrafię "wykrztusić" nic więcej... CUDO! Pozdrawiam ciepło Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Polu, śliczny ten pled to prawda. Sama jestem w nim zakochana :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Piękne są te pledy! :-)

    I zgadzam się, że len teraz to żaden tam siermiężny samodział. :-) Choć wiele osób ciągle tak go postrzega, gdy ostatnio wspomniałam, że kupiłam sobie lniane ubrania, to usłyszałam, że przecież one gryzą, drapią, a w lecie to już w ogóle... A ja lubię len latem - jest taki przewiewny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Len - to piękny materiał. Do koców, pościeli itd

    OdpowiedzUsuń