kolory na lato?

Jak najbardziej. Choć ja uwielbiam latem biały len, który cudownie schnie na wietrze, przetykany promieniami słońca. Który świetnie korespon...

Jak najbardziej. Choć ja uwielbiam latem biały len, który cudownie schnie na wietrze, przetykany promieniami słońca. Który świetnie koresponduje z lekką opalenizną nadając letniego, wakacyjnego luzu i nonszalancji. Doskonały w połączeniu ze skórą, plecionymi koszami, słomkowymi kapeluszami, rzemykowymi sandałami czy espadrylami.

A dziś mam dla was propozycję głębokich kolorów lnu zieleni szmaragdowej i czerwonego wina. Oba kolory wierzcie niezwykle twarzowe. Doskonałe na wieczór, plażę, spotkania w plenerze, ogrodzie. W zasadzie wszędzie gdzie lubicie być.

Już niebawem dostępne w moim SKLEPIE

Dziś na zachętę mała zajawka.




Ja dziś wskakuję w swoją ulubioną białą tunikę z kapturem. Szalenie lubię kaptury, choć prawie ich nie zakładam. Ot, takie moje małe dziwactwo.



Tymczasem do miłego. I trzymajcie się w te upały :) Wakacje za progiem.

You Might Also Like

1 comments