Stalowa...

*** nie wiem co kocham bardziej ciebie czy tęsknotę za tobą czy pocałunki czy pragnienie pocałunków pewne zaspokojenia myślałam że już nigdy...



***
nie wiem co kocham bardziej
ciebie czy tęsknotę za tobą
czy pocałunki czy pragnienie pocałunków
pewne zaspokojenia
myślałam że już nigdy nie będę pisać wierszy
a teraz serce moje wezbrało miłością jak rzeka
i wystąpiło z brzegów - jak rzeka
i bystry potok porywa słowa
unosi słowa
i wszytkie mówią o mojej miłości
o mojej tęsknocie
o pragnieniu moim odnawiającym się jak księżyc
gasnącym w słońcu twojego spojrzenia
Halina Poświatowska
***
Dziś rocznica naszego ślubu, 11 lat temu powiedzieliśmy sobie sakramentalne tak...
Z tej okazji dostałam od mojego małżonka przemiły upominek....

You Might Also Like

22 comments

  1. Gratuluję rocznicy i życzę wam abyście,obchodzili wspólnie jeszcze wiele,wiele takich dni!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :) gratuluję 11 lat i życzę kolejnych 111 razem, w szczęściu :)
    Piękny gest ze strony męża :)
    Ściskam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluje szczesliwej 11-stki!!!Zycze jeszcze wieej milosci na nastepne co najmniej 3 razy tyle.
    Magdalena/Color Sepia
    dziekuje za wizyte!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :))
    i życzę Wam samych pięknych dni w życiu i niezliczonej ilości rocznic :)))
    P.S. my wczoraj obchodziliśmy 10 rocznicę ślubu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwio, Paula, Elle dziękuję za miłe odwiedziny i życzenia :-)
    Magdaleno dziękuję za wizytę i ciepłe życzenia, Twój blog jest piękny i bardzo inspirujący.
    Anne... i Wam życzę kolejnych radosnych i pięknych 10 tek.
    Pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze życzenia na kolejne wspólne lata

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję serdecznie 11-stki i życzę kolejnych 100 do 111 jak pisze Elle !!!

    A mąż stanął na wysokości zadania!!!

    Pozdrawiam Was ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochany maz,wspaniale wspomienia,,,
    Zycze Wam jeszcze wielee tak wspanialych rocznic,,,wiele milosci i szczescia:))

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesyłam gratulacje i życzenia wszystkiego,wszystkiego najlepszego!!!
    Pierścionek śliczny.Mąż się postarał .
    Pozdrowionka dla Ciebie i męża.

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę z całego serca kolejnych pięknych rocznic z równie uroczymi niespodziankami od męża.
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najpiękniejszego:) Miłości, ciepła, zrozumienia:)
    No i mąż nadal niech zaskakuje:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Iwjardim, Kasandro, Martar, Aagaa, Jo, Asiorek, Szewczykana dziękuję za przemiłe życzenia :-)))
    Pozdrawiam Was gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Lekko spóźniona ale również dołączam się do życzeń. Gratuluje i życzę wiele takich rocznic owianych miłoscia i zrozumieniem.

    Pozdrawiamy i całuję ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ rocznicowo się zrobiło na blogach. Widzę, że znów mamy coś wspólnego:) My też z mężem w tym miesiącu 11 lat! Gratuluję i oby następne lata były pełne czułości i łagodności, ale nie pozbawione namiętności! Ale mi się rymło! Cieplutko Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mili, Julio, Ilooka dziękuję Wam za przemiłe życzenia :-)
    Pozdrawiam bardzo, bardzo gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. i ja dołączam do gratulacji, życzę Wam byście nigdy nie zgubili w codzienności uczucia które Was łączy.

    nie mogłam wcześniej somentować nowych drobiazgów - wyrzucało mnie. to teraz świetna podusia! a ja ciągle siedzę nad moim patchworkiem... za dużo innych prac mam zaczętych :(

    no i te sztućce, no klękajcie narody!...myślałam że to serwetki na początku, jak doczytałam, że malowane to szczękę z podłogi zbierałam, podziwiam za cierpliwość i talent...

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję ushii za przemiły komentarz. Mój patchwork (a właściwie 3 też leżą), bo ja ciągle coś nowego sobie wymyślam.
    Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja przyłączam się do gratulacji! Jak najwięcej rocznic Ci życzę! Ładny prezent mąż zrobił :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzkiękuję Mia, małżonek tak co roku robi biżuteryjne niespodzianki. Nie ukrywam, że miłe to i mile łechce moją kobiecość ;-)
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń