Kilka tworów rąk moich :-)

Zarażona przez Itę chorobą na druty, siatki i zelastwo wszelkiej maści jakiś czas temu nabyłam siatkę hodowlaną (to się nazywa hexagonalna, ...

Zarażona przez Itę chorobą na druty, siatki i zelastwo wszelkiej maści jakiś czas temu nabyłam siatkę hodowlaną (to się nazywa hexagonalna, kupiłam ja w Practikerze - to dla zainteresowanych) trochę drutu w rolce i kilka kutych ozdób. Pomimo obecności w domu mojej przesłodkiej gromadki ;-) wymodziłam ostatnio parę rzeczy w zasadzie takich "kilkuminutowek" można powiedzieć :-)
To zawisło na ścianie zamiast okapu kuchennego :-))))))))
Szklane naczynko dostało druciane uchwyty

Serduszka - moja miłość

Ocynkowane wiaderko też ma nowy uchwyt

Mój nowy "woreczek" na pot pourri ;-)

I siateczka na ręczniki do łazienki

You Might Also Like

15 comments

  1. Jacie !!! Rewelacja !!!

    Super, bardzo mi się podoba
    Jesteś WIELKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ,widziałam już właśnie wcześniej jakie cuda z siatki robia i sama mam chęc ,ale czasu brak

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz pomysły!!!;o)Bardzo twórcze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne - oko cieszy . Pozdrawiam cieplutko i bardzo słonecznie
    aha lalkę( w wersji z Braunek i Kamasem i Pawlikiem ) i Ziemię Obiecaną też uwielbiam do tej listy dodam jeszcze w Pustyni i w puszczy starą wersje , która moim zdaniem jest piekna a nowa ...no cóż porażka straszna ,,,

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysły.Wiaderko i inne naczynka na drutach wygladają zaje...fajnie..

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne Twoje wytworki,,,swietnie ta tablica druciana sie prezenruje i rowniez urzekł mnie druciany koszyk na reczniki:))sweitny pomysł...gratuluje!!!!
    ekstra rzeczy
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę że drucikowych szaleństwo cześć dalsza, no i dobrze bo cudne są ....

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, prace kreatywne wrą w Twoich rękach normalnie! Świetna ta rama i w ogóle. Bardzo mi się podobają półeczki, które zamiast szyb mają takie właśnie siatki ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie tę siatkę chcę wstawić do drzwi witryny, która stoi w przedpokoju. Tylko nie wiem czy zamiast szyb czy po prostu dam je za szybę.
    Dziękuję dziewczyny za miłe, budujące słowa, to wspaniała nagroda dla działań moich rąk i umysłu :-))))
    Nettika, W pustyni i w puszczy jak najbardziej należy dołączyć do pierwszej ligi. Film świetny, dobrze zrobiony z dobrą, choć moim zdaniem jednorazową obsadą. Nowej wersji nie oglądałam, ale myślę, że lepiej niż tamtego nie da się zrobić.
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Rany jak ja uwielbiam drutowe cudeńka, sama chcę wstawić taką siatkę zamiast szybek w górce do kredensu. Kochana zdradź mi proszę gdzie ja kupiłaś i czy na Twoje fachowe oko da się ją pomalować na wiadomy kolor ;DDD ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. 13ko da się pomalować, ja swoją kupiłam w Practikerze (rolka 10 m x 0,5) ale widziałam w też LM.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. No,no bardzo pomysłowe!
    Druciane serduszka-pierwsza klasa!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności, że też dopiero dziś zauważyłam! Najbardziej urzekła mnie ta siata! Rewelacja! Reszta też ładniusia i pomysłowa, ale siata number one. Nie wiem, jak Ty to robisz, że masz tyle czasu, naprawdę...
    Pozdrawiam serdecznie, P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że moje druciaki podobają się :-))))))
    A czas wykradam dzieciom niestety, ale uznałam, że dla mojego zdrowia psychicznego po prostu MUSZĘ coś zrobić od czasu do czasu. One też w tym czasie nie próżnują i też wymyślają oj, wymyślają :-)))))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń