letni oddech

Zanim wrócę do świata wirtualnego, jeszcze pozwolę sobie na chwilę oddechu. Trochę odpoczywam, trochę pracuję, trochę planuję, projektuję, ...

Zanim wrócę do świata wirtualnego, jeszcze pozwolę sobie na chwilę oddechu. Trochę odpoczywam, trochę pracuję, trochę planuję, projektuję, marzę, myślę. 
Z przyjemnością oglądam ogród, który zaczyna BYĆ, z ciekawością podglądam prace przy remoncie łazienki (tę przemianę pokażę rzecz jasna) z radością jestem TU i TERAZ.
Ciche wieczory, ciepłe poranki i jakieś takie COŚ, co zaczyna mnie napędzać. 
Po ostatnich "niewzlotach" nabieram pędu.

 


Wspaniała przyroda dostarcza mi na każdym kroku inspiracji




Zorka rośnie nam jak na drożdżach, nawet nie przypuszczałam, że tak mocno ją pokocham. TU jest naprawdę szczęśliwa. Cieszę się, że daliśmy jej DOM.


Przerwa w pracy ha ha ha.... bardzo udała mi się moja psina :) a psota z niej straszna ;-)


*******

Letnie uściski dla Was! I do miłego!!!

You Might Also Like

8 comments

  1. my na wolności ,nasze zwierzęta na wolności ..troszkę roślin ,dwa drzewa i hamak i nic więcej do szczęścia nie trzeba :))))buziole!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny post!
    Dziękuję, uświadomiłam sobie, że czas zwolnić, zatęskniłam za wakacjami, które przecież trwają :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to potrzeba w życiu zatrzymać się, pomyśleć i pomarzyć. Takie chwile, dni i tygodnie napędzają mnie do dalszych działań. Psiak uroczy, udanego wypoczynku, a hamaku zazdroszczę - u nas nie ma gdzie go przywiesić. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam hamak i uwilbiam się bujać, aostatnio prawie zasnęłam. Co prawda w rodzinie zbyt wioelu chętnych i muszę poszuakc miejsca na dodatkowy !
    tez jestem szcęsliwa za miastem wsród zielonego :)

    uściski !

    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wasza sunia ma takie mądre oczy.
    Pozdrawiam Wakacyjnie Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wprowadziłaś sielski klimat. Aż chce się uciec na wieś :-) Czekamy, czekamy na Twój powrót i piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, a psina słodziutka :-)

    OdpowiedzUsuń