Wpadam między jednym zarobieniem, a drugim zarobieniem :) Słonecznie, radośnie, wiosennie. Chciałoby się brykać gdzieś w naturze, ale skoro ...

Wpadam między jednym zarobieniem, a drugim zarobieniem :) Słonecznie, radośnie, wiosennie. Chciałoby się brykać gdzieś w naturze, ale skoro nie można trzeba trochę tej natury zachować w pamięci.
Na artystycznym balkonie pierwsze słońce, pod nim kwitnąca śliweczka, w domu stokrotki i cudowny, wiosenny power do pracy.





powyżej zajawka nowości wiosenno-letnich, a tymczasem kochani miłego i słonecznego weekendu :)

 

Ściskam Was :)

You Might Also Like

18 comments

  1. Mhmmm.... tulipanki, drzewa kwitnące.... Najbardziej właśnie lubię takie obsypane na biało z kapką delikatnego różu :) I zaobserwowałam krzesło-petardę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To drzewo mam pod balkonem w pracowni, normalnie nie mogę oczu oderwać. Balkon mam wielki, kamieniczny a na nim biały bujak... no szkoda, że jeszcze taki bałagan na nim, ale wiosna dosłownie wciska się wszędzie.
      Krzesło petarda to mój nowy projekt, niedługo w ogóle katalog i nowości :)

      Buźka

      Usuń
  2. Dla mnie niezmiennie zapach tych białych kwiatków kojarzy się z wiosną:) pięknie i kwiatowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze wiosną czuję tę wyjątkowość pory roku, to tak jakbym ja sama odradzała się na nowo...

      Usuń
  3. Renatko jak ładnie! widzę, że lubimy te same gałązki , a Ty jeszcze jaki widok masz z gałązkami właśnie:) świetny kolorek krzesła - no i te pompony! :D buziaków moc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi zamiast pracować gapię się na balkon :) Pompony się u mnie mnożą ;-)

      Uściski

      Usuń
  4. Pompony uwielbiam, kwitnące wiśnie czy śliwy jeszcze bardziej, ale zawsze mam dylemat czy brać ze sobą, szukam ułamanej gałązki ;) Najpiękniej im w pełnym przepychu, na drzewach. Zazdroszczę takiego pięknistego drzewa w okolicach balkonu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obcięłam gałązki na takich dziko rosnących śliwach na obrzeżach osiedla, ucinam takie, żeby mogły dalej zdrowo rosnąć.
      Pompony są przeuroczą dekoracją :)
      A drzewo mnie niesamowicie inspiruje i zachwyca :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. no pięknie .... u mnie pod blokiem też kwitnie takie drzewko, ale ja go z wieży NIE WIDZĘ !!!!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. ahhh ale pieknie , wiosennie i radosnie u ciebie :)
    Sciskam mocno! udanego konca tygodnia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna wiosna u Ciebie, ten power to chyba to dobroczynne slonko, bo ja tez mam mase energii do dzialania :)
    usciski weekendowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, choć ja się śmieję i mówię, że odradzam się :) wszak Renata z łacińskiego znaczy odrodzona ;-)

      Ściskam Anetko

      Usuń
  8. Prawdziwa wiosna u Ciebie, to widać i czuć :) Pikowanki ślicznie się prezentują w dziennym świetle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak to drzewo nastraja mnie fantastyczne, a pikowanki to nowy wzór wymyślony całkiem na szybko i fajnie wyszedł. Poza tym uwielbiam grę światła w załamaniach i przeszyciach :)

      Pozdrawiam ciepło Karolino

      Usuń