len na sen

Ostatnio pisałam o lnianych tunikach, które wyszły spod moich igieł. Dziś trochę spamu o lnianej pościeli. Jak wiecie oprócz paczłora kocha...

Ostatnio pisałam o lnianych tunikach, które wyszły spod moich igieł. Dziś trochę spamu o lnianej pościeli.
Jak wiecie oprócz paczłora kocham len, nawet ten drugi ostatnio bardziej, bo jakoś tak sporo pojawiło się go w mojej pracowni, a tym samym głowa zaczyna pracować.
Znalazłam kilka fantastycznych źródełek cudownego lnu, no i koniecznie muszę go wam zaprezentować w wersji domowej.

Lubię spać w lnie, nie ukrywam. Jest ciepły zimą, latem miły i przewiewny. Rano budzę się z prawdziwą radością i chęcią do życia. I nie ukrywam wyleźć z tego lnianego łoża się nie chce.

Fruwające na wietrze lniane prześcieradła i zapach słońca, który len tak bardzo potrafi w sobie zachować. Prostota i ponadczasowe piękno lnu urzeka mnie za każdym razem gdy biorę tę tkaninę w ręce.
I jeszcze jedno za co przebardzo kocham LEN. Po każdym praniu jest coraz bardziej cudowny. Chyba żadna tkanina na świecie nie ma takich właściwości.







Każda pościel czy narzuta wędruje do was zapakowana w pudełko, jest więc idealnym pomysłem na prezent :)


Oczywiście wszystko dostępne TUTAJ

Do miłego :)

You Might Also Like

5 comments

  1. mam tunike , kiedys skusze sie na pościel :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! Piękne te troczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam spać w lnie zwłaszcza latem <3 Tkaniny lniane są super lekkie i zwiewne. Uwielbiam, gdy taka kołdra otula moje ciało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne poduszki. Wyglądają puchato i niezwykle delikatnie. Bardzo wygodna i modna pościel.

    Mój blog: https://idealnysen.pl/pl/c/Poduszki-Welniane/808

    OdpowiedzUsuń