Sobota na Mińskiej 65

Wczoraj odbyła sie kolejna edycja festiwalu rękodzieła, rzemiosła i upcyklingu PRZERÓB-MY vol. 3  Tym razem i ja dołączyłam ze swoją no...

Wczoraj odbyła sie kolejna edycja festiwalu rękodzieła, rzemiosła i upcyklingu


Tym razem i ja dołączyłam ze swoją nową kolekcją lnianych tunik i nieodłącznymi paczłorami.
Ta sympatyczna impreza przyciąga miłośników dobrego rzemiosła artystycznego zarówno ze sfery twórców jak i klientów.

Kto nie był, niech żałuje bo wśród 100 wystawców z przeróżnymi dobrami piękna było w czym przebierać i wybierać, co kupować i oglądać.

A ja korzystając z wolnej chwili przygotowałam fotorelację z najciekawszych prac twórców PRZERÓB-MY.

zapraszam :)



Len, jako jeden z najlepszych naturalnych surowców jest zawsze ponadczasowy i piękny.
Moja nowa kolekcja białych i naturalnych lnów (wkrótce inne kolory) oczywiście dostępna w

oraz
ul. Grochowska 342 

i w pracowni na Ustrzyckiej 11 w Warszawie, 

gdzie możecie także kupić koszulki i sukienki z dzianiny oraz autorskie torby od 


(fotki poniżej)

 



Królowały naturalne tkaniny i surowce, świetne pomysły i naprawdę ciekawe aranżacje:

ceramika, jak zwykle przyciąga moją uwagę, lubię łączyć ją z naturalnym lnem, drewnem i zielenią






Lny i narzuty ręcznie pikowane (dostępne nie tylko u mnie:) a także zachwycające torby z workowego płótna.




Dekoracje z drewna, lasu i korka







Eko-opakowania, które wszyscy tak bardzo lubimy :)





Z naturalnych materiałów, poduszki z gryki i orkiszu (polecam, sama na takiej sypiam)


Dla milusińskich mnóstwo kolorowych zabawek i przytulanek:





Dzierganki, które ogrzewają nas i nasze wnętrza:



A także można było zasięgnąć w temacie renowacji mebli, jakich użyć farb i technik:


Całości towarzyło pyszne jedzenie, które można było kupić z foodtracków czy stoisk tuż przy wejściu.

Festiwale rzemiosła artystycznego to także dobra okazja do zakupu świątecznych prezentów, o których wielu z was zaczyna myśleć.




Do miłego zatem i wyglądajcie konkursu, bo przygotowuję fajny gadżet, który może być fajnym prezentem pod choinkę.


You Might Also Like

1 comments

  1. Żałuję, że mnie w tym roku impreza ominęła! Uwielbiam oglądać takie wyjątkowe przedmioty! Boskie!

    OdpowiedzUsuń