na dobry początek

Tak długiej przerwy w blogowaniu jeszcze nie miałam.... Czas zmian, przemyśleń, analiz, nowych pomysłów, gromadzenia energii, rozplątywani...

Tak długiej przerwy w blogowaniu jeszcze nie miałam....

Czas zmian, przemyśleń, analiz, nowych pomysłów, gromadzenia energii, rozplątywania nici (cokolwiek to znaczy) układania, przekładania.... i tak zastał mnie kolejny rok. Powitany bez euforii ot, kolejny nowy.... rozpoczęty niezbyt lubianą przeze mnie zimą (taką z mrozami, bo do grudnia było całkiem OK), Kolejnymi urodzinami, które i tym razem nie zrobiły na mnie większego wrażenia (nadal staram się nie ulegać magii cyfr), ale za to z jakąś nową, nieznaną mi do tej pory energią.

Nie będę pisać o planach, projektach, tym co w głowie, w kompie, w pdf-ach, na kartkach... bo tego bez liku. Każda/każdy z Was ma pewnie tryliard karteczek, notesików, notatników, kalendarzy, pllików excel, terminarzy i bóg wie czego jeszcze gdzie zapisuje swoje pomysły, projekty, a może i marzenia... ile z tego udaje się wdrożyć same/sami wiecie....

U mnie jak zwykle rządzi miękkość... tkanina, ciepło i spokój (no dobra, czasem jest to niezły galop) niemniej jednak zawsze staram się by wszyscy ludzie, którzy spotykają się ze mną zabrali ze sobą dobrą energię i spokój.


patchwork boho dziewczęcy 


wiosenny cubik-impresja


na Walentynki.....


cube/mini dla małego doroślaka 


szarość nad szarościami.... tu 


romantic bejbeeeee.... lubię te delikatne, kobiece klimaty :)


gitarrrrrrra się MA!!! modern cross w całej okazałości :)


Classic Modern....


Domki Ukochane... temat wdzięczny od lat....


Car For Dimmi.... czyli auta, auta...


Heksy, heksy, sześć...  tutorial do uszycia tego quiltu znajdziecie TU

********************


Na dziś to tyle.... Mam jeszcze kilka rzeczy do pokazania Wam i.... mam też nadzieję, że ten rok będzie dobry... bardzo dobry...

Ściskam i życzę sobie, i Wam nowych pomysłów, energii, częstszych kontaktów, i wszystkiego, wszystkiego co sprawi, że będzie nam pięknie, dobrze i ciekawie :)

You Might Also Like

11 comments

  1. Niesamowite, piękne. Jesteś moją guru od patchworku. Nie uwierzysz, ale znów pokusiłam się i zaczęłam szyć patchworkową narzutę. Mam gotową wierzchnią warstwę i teraz zaczynają się schody, bo nigdy nie pikowałam maszynowo. Pierwszy uszytek, to była kołderka heksagonowa na papierkach, szyta całkowicie ręcznie, jednak teraz wolałabym przepikować maszynowo. Może coś podpatrzę u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. Maszynowe pikowanie nie jest takie trudne. Jeśli będziesz miała jakieś pytania, śmiało pisz na maila biuro@domartystyczny.pl pomogę i podpowiem :) Ja zaś kocham ręczne pikowanie, ale na taką ilość patchworków to trochę za mozolna praca (i tak udało mi się kilka kap lnianych przepikować).

      Ściskam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  2. Kocham się od dawna w Twoich patchworkach.
    Są wyjątkowe,mistrzowskie.Artyzm!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. To miłe czytać takie słowa. Patchwork to też moja miłość i coś co naprawdę napędza mnie do życia. Pasja, która trochę działa jak narkotyk :)

      Pozdrawiam serdrcznie

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego w nowym roku. Fajny wstęp, tak mi bliski (może poza tym spokojem ;-)). Piękne patchworki, tylko.... maaaało zdjęć :-( Chętnie ponapatrzałabym się na każdy z nich :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Zdjęć patchworkowych będzie więcej i tutoriali więcej, ale muszę trochę okrzepnąć i poukładać sobie setki zdjęć, planów i projektów.

      Ludzie bardzo często mówią, że wnoszę w relacje międzyludzkie spokój.... co nie ukrywam bardzo mnie cieszy.

      Zaglądaj więc i chłoń spokój :)
      Serdeczności

      Usuń
  4. Mnie również ogromnie podobają się powyższe Twoje dzieła, szczególnie cube mini dla małego doroślaka ;-) Fajnie Cię widzieć znowu na blogu! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Pati, wiem jak bardzo ostatnio nawalałam i w świecie wirtualnym, i realnym.... czas na poprawę.

      Ściskam Cię mocno :)

      Usuń
  5. Całe wieki nie byłam u Ciebie, a tu tyle świetnych, nowych prac. Piękne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. przerwa długa ale oby wyszła na dobre teraz ;) dużo energii i pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń