na koniec sierpnia...

kolejny rok szkolny przed nami, kolejne wyzwania, obowiązki, nowy rytm dnia (oj nie da się już pospać do 8 :( kolejne lato mija, odchodzi z...

kolejny rok szkolny przed nami, kolejne wyzwania, obowiązki, nowy rytm dnia (oj nie da się już pospać do 8 :(
kolejne lato mija, odchodzi zostawiając tęskny ślad mgieł, porannej rosy, ciszy w przyrodzie.

Przełom lata i jesieni jest dla mnie zawsze czasem refleksji o wiele większej niż przełom roku, lubię lato jego luz, pewną swobodę, plenery, naturę, wieczory w ogrodzie. W tym roku mało tego było, dlatego tęsknię tym mocniej. Już tęsknię.

Jak zwykle o tej porze chwytam w kadr to co się da. Może trochę pazerna jestem, ale takie zdjęcia koją mnie, uspokajają.... zawieszają na chwilę w moim dość dynamicznym życiu.

A od jutra już w rytm budzika.. zajęć, zgubionych kapci, nowej pani od czegoś tam, akademii, spotkań, zebrań szkolnych. Lubię to bo fajnie jest patrzeć jak zmieniają się nasze dzieci. Jak dorastają, mają własne zdanie, własne myśli .. które czasem poznajemy w sposób najmniej oczekiwany...

Dlatego jeszcze dziś chwila dla mnie, dla pamięci, dla zapachu, który pojawia się pod wpływem obrazu, dla odgłosów, które słyszę tylko latem...






********
 
Zaś już od jutra wpadam w ostry wir, ja pewnie większość z Was... 
uściski i dobrego września życzę :)

You Might Also Like

17 comments

  1. Pieknego wrzesnia i tobie kochana zycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdaleno będzie piękny i twórczy, po letnim ładowaniu baterii nie może być inaczej :) i Tobie również pięknego, i twórczego września :)

      Ściskam :)

      Usuń
  2. piękne kadry, takie jesienne.
    widzę że już zerwałaś pigwę?U mnie w tym roku mizernie z owocami, po ubiegłorocznej powodzi, może w przyszłym roku.Bardzo lubie suszoną pigwę dodaną jesienia do herbatki.
    buziaki Renatko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to mam zawsze problem z tą pigwą, pięknie kwitnie dlatego ją mam, ale z owocami nie umiem sobie poradzić. Owszem suszę, zasypuję cukrem, robię jakieś nalewki, których i tak u mnie nikt nie pija, bo jakoś oboje z mężem jesteśmy zwolennikami wytrawnych trunków, no jest bo jest....

      A jesień jakoś tak szybko się wkradła, mam nadzieję, że jeszcze trochę lata tej jesieni będzie :)

      Uściski Jago

      Usuń
  3. Piękne fotki!!!
    A co to za roślina na ostatnim zdjęciu? Przyglądam się i nie mogę rozpoznać..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a roślina to nierozwinięty biały wrzos :)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia. Masz duszę artystki! Serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się bardzo cieszę na zbliżającą się jesień, która oczarowuje mnie pięknymi, ciepłymi kolorami :-)
    Pięknie fotografie, pozdrawiam ciepło :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z natury jestem taka refleksyjna i nostalgiczna, jesień wydaje się być moją porą roku :) a jednak wolę lato. Jednak ma w sobie tyle piękna, że nie sposób przejść obojętnie.

      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. cieszę się na jesień,niesie z sobą wyciszenie i zadumę,więcej czasu na pasje i rozmyślania...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dokładnie to samo - jesienią ogarnia mnie zaduma i tęsknota za wiosną i latem.

    pozdrawiam
    Ania z Łodzi

    OdpowiedzUsuń