Misiowe spanko

Misie o tej porze jeszcze nie chcą spać. I nie można się im dziwić, pogoda nadal piękna, choć już chłodniej... O spanku dla misiów czy lalek...

Misie o tej porze jeszcze nie chcą spać. I nie można się im dziwić, pogoda nadal piękna, choć już chłodniej...
O spanku dla misiów czy lalek w takim właśnie wydaniu myślę od jakiegoś czasu. Łóżeczko czekało pomalowane, a wczoraj uszyłam materacyk, misiową pościel w paseczki i wałeczek. Także misiowy, a jakże...
Radocha dla dzieciaków... Mój synek stwierdził, że on też chce takie łóżeczko dla swoich misiów. Muszę przyznać, że jest niezwykle czułym i kochającym swoje przytulanki chłopakiem. Naznosił misiaków do łóżeczka tyle ile miał, otulił kołderką... i nawet jedzonko w postaci żelków misie dostały... wzruszyłam się :))

Powstały też misiowe chorągiewki w wersji mini, proste i szybkie do zrobienia.

Misiowe Spanko to również pomysł na pościel, patchworki i inne dodatki dla małych i większych misiów, które wkrótce pojawią się w domu artystycznym.

Wygrzebałam też niemowlęcą pościel mojej córuni, którą uszyłam z bladoróżowego adamaszku. Przemiła pamiątka :)) W tym klimacie powstaną komplety dla małych, malutkich i całkiem sporych ludzików ;-)

Pozdrawiam Was serdecznie, słonecznie i jeeeeeszcze tak niejesiennie :)))

You Might Also Like

52 komentarze

  1. Taki misiu to sobie pożyje:) i pośpi:) Wszystko piękne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też(znaczy chcialabym w takiej poscieli pospać):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczne matrialki, wykonanie, pomysl, lozeczko....ajjjj az mi sie buzia cieszy na takie cudenka:-)) Pewnie tez bym sie wzruszyla na taki widok:-) a misiaki musze byc bardzo szczesliwe ze trafily do was wlasni:-)) swietny klimat!
    :-)))))))))))))) pozdrawiam cieplusio

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  4. szczęściarze z tych misiów...no wzruszył mnie ten widok pościeli i łóżeczka mini,,,,słodycz w 100%-pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne, też chcę być misiem :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spanko to i ja bym chciala!

    Buziakuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. No to się mamusia napracowała,dzieciaczki muszą być wdzięczne,no i misie też;-)
    Bardzo gustowna ta pościel,ładne pastelowe kolory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie być takim misiem :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne spanko - misie i dzieci muszą być szczęśliwi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczna pościel misiowa.

    OdpowiedzUsuń
  11. bajowka... pożyje oj pożyje, no ale w końcu misie są do przytulania i kochania ;-) Pozdrawiam serdecznie :))

    Joasiu... no i ja czasem chciałabym być misiem... jedno co pozostaje to zrobić coś dla nich (misiów znaczy). Ściskam :))

    ABily dla dorosłych też coś wymyślę, strasznie lubię pasiastą pościel. Buziaki przesyłam :)

    Syl, dziękuję za miłe słowa. Chyba wszyscy kochają misie :) Ściskam Cię:)

    Qrko, ja też lubię takie wydania mini :)) Buziaki przesyłam :)

    polinne... och jak fajnie być misiem :)) Uściski dla Ciebie :)

    Magdaleno, dziękuję i ściskam Cię :)

    Aniu, bardzo lubię robić takie rzeczy, nawet nie wiem kto ma więcej radości ja czy dzieci ;-) Pozdrawiam serdecznie :)

    Mario.. jasne!!! Ściskam Cię :)

    Tuome... oj tak, a ja się z tego cieszę. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaguś, dziękuję i uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale słodkie, ja też takie chcę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi-sie marzy taki patchwork:) pasiasty, kraciasty, kwiatkowy, nie ma znaczenia byle by był. Moi chłopcy też mają swoje ukochane misie, bez których nie da się zasnąć.

    OdpowiedzUsuń
  15. takie Miśki to mają życie. Poduszeczki, wałeczki i wszystko takie cudne, że ho,ho

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej taki miś to ma słodkie życie i taką pościel - cudnie to wymyśliłaś.Podziwiam pomysł na uszycie misiowej pościeli i jestem zachwycona tymi okruchami dla tych nieco większych. Tylko szepnij mi na uszko skąd ty wzięłaś takie cudne tkaniny w paseczki?
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Misiowe spanko rewelacja:)Dobrze,ze Twoje dzieci mają Mamę ,której się chce:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu... ech misiowa też będzie w sprzedaży, to na razie prototyp ;) buziaki przesyłam :)

    Myszko, jak wiesz uwielbiam patchworki i wszystko co jest pikowane, ocieplane... Ściskam :)

    balbino... no właśnie skoro ludzie mają, to czemu miśki nie mogą ;-) Buziaki :))

    Brydziu, tkaniny zdobyczne, wypatrzone, wysępione. Dziękuję za miłe słowa i uściski przesyłam :)

    Kasiu, oj bardzo chce, lubię wszelkie szyciowe sprawy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje misie, które szyje byłby pewnie zachwycone gdyby spały w takije pościeli. Misie nie są zbyt wielkie, więc może zmobilizuje się i kiedyś zainspirowana Twoją pościelą coś uszyje. Tymczasem zastanawiam się, dlaczego moje misie nie kałdą się spać. Miszkają na mojej półce i gdy rano wstaję, one nadal siedzą, stoją tam gdzie stały wieczorem. Może to wszystko przez brak kołderki ... Co o tym myślicie ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne materialy i ten napis na tasiemce ... slodki! A materacyk bomba! pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękną pościel dostał miś. Ja też chętnie pospałabym w takiej pościeli;-)))Piękne kolory i majstersztyk wykonania.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Misie na pewno są zachwycone-spanie w TAKIEJ pościeli i w TAKIM łóżeczku to dopiero coś! :-)
    Ślicznie!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie to wszystko cudownie misiowe :))) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale prześliczne! Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju miniatury! Pościel dla Misiów jest przepiękna! Sama bym taką chciała :)


    Pozdrawiam serdecznie również misie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. blogu, dziękuję i pozdrawiam :))

    Szmaciany Misiu, jak miło, że mnie odwiedziłeś :) brak kołderki powiadasz.... no jasne i podusi mięciutkiej, koniecznie musisz mieć jedno i drugie. Pozdrawiam serdecznie :)

    Bree, dziękuję i buziaki przesyłam :)

    Danuto, wielkie dzięki za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)

    Maju... oczywiście misie mają uradowane pysie ;-) Uściski przesyłam :)

    Nettiko, bardzo lubię misie, zresztą chyba każdy... Ściskam Cię :))

    modeliste... bardzo dziękuję, ja też lubię takie miniaturki. Buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Misie to dopiero mają faaaajnie!!!
    Piękne te paseczki!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł i jakie piękne tkaniny! "dobrze, że moja córcia tego nie widzi" bo zagoniłaby mnie do maszyny :)
    magda

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ u Ciebie pięknie(jak zwykle)wszystko dopieszczone w każdym detalu:)
    pozdrawiam serdecznie i niestety już jesiennie

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekna posciel misiom sprawilas, ale teraz maja sie dobrze:)
    Podoba mi sie walek i napis na nim, genialnie go wykonalas!

    Pozdrawiam rowniez niejesiennie, u mnie prawdziwe lato.

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne!! Sma chciałabym taką pościel - kolorowe sny gwarantowane:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Narobiłam sobie u Ciebie zaległości... Spanko fantastyczne - sama bym tam się zagrzebała i przespała całą zimę :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  32. oj, jak pięknie. Chętnie bym się zamieniła z tymi misiami :))

    pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie :)

    http://mojafilizankacodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. nic tylko pozazdrościć misiowatemu takiego spanka:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow ! Jesteś niesamowita :))))) Cudne spanko

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak ja lubię takie rzeczy ;) cuuudaśne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię pościel w takim klimacie i nie ja jedna, misie też:)
    Przepiękne patchworki szyjesz, nigdy nie mogę się na nie napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  37. Hmmm nie pamietam juz ale czy to Ty mi pisalas kiedys ze u Ciebie tez spozniaja sie posty? Nadal tak masz? bo chyba mam rozwiazanie :)daj znac, pa

    OdpowiedzUsuń
  38. Lovely pillows and 'bedding'!
    Just right the right colors and designs for our 'little ones'!

    karin

    OdpowiedzUsuń
  39. No nic tylko zanurzyć się w takiej pościeli i cudownie drzemać.Nie ma co.Fajniutkie to misiowe spanko.

    OdpowiedzUsuń
  40. Misie u Ciebie mają prawdziwy raj. Piękne to wszytko a i sam temat uroczy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ach misiem być... Cudne tkaniny, urocze spanko!!! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  42. Pomyslowe i wszystko takie sliczne.
    Z miła checia zajęla bym miejce misia.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. to ja się zamieniam w misia i wskakuję do tego ślicznego łóżeczka :)
    akuratnie na zimę taka pościel
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  44. Aagaa dziękuję bardzo i buziaki przesyłam :))

    Magdo, a może jednak spróbujesz coś dla córci wymodzić :)) Pozdrawiam serdecznie :)

    Marto, dziękuję serdecznie i uściski przesyłam :)

    Ateno, wałki uwielbiam, z tym miałam trochę problemów bo taki mały, ale udało się. U nas ponoć dziś ostatni dzień "lata jesienią" aż szkoda, tak fajnie było.
    Buziaki przesyłam :)

    Ana.. mam lekkiego świra na punkcie pościeli. W ogóle to strasznie chciałabym aby taka była dostępna dla dorosłych i dzieci. Jakoś estetyka pościelowa ogólnie dostępna nie przekonuje mnie. Pozdrawiam serdecznie :))

    Bestyjeczko.... no fajnie, ale nie przesypiaj całej zimy :))
    Ściskam :))

    Małgorzato dziękuję serdecznie i pozdrawiam :))

    Dekolandio :))) gdybym miała wymodzić takie duże spanko, oj... nie przyszłoby to tak lekko, choć i pościel szyję :) Pozdrawiam serdecznie :))

    Aga, dzięki wielkie i buziaki posyłam :))

    Dagmarko, dziękuję i ściskam :))

    Riono, ogromne dzięki za miłe słowa. Uściski :))

    Bree... nie pamiętam, może pisałam, faktycznie jakoś tak się "zacina" i potem hurtem pokazują mi się nowe posty. Pozdrawiam serdecznie :)

    Hanah... no właśnie o zimę chodziło, żeby te misie miały gdzie spać ;-) Pozdrawiam cieplutko:)

    Karin, thank you for your visit and kind words.
    Yours sincerely :))

    Jowi dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

    Penelopo... lubię misiaki :) Ściskam :)

    Brydziu, dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

    Maju... he he... zapraszam, miśki zrobią trochę miejsca ;-) Buziaki :)

    Kasiu Ciebie też :)) Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Straciłam głowę dla całej tej pościelowej kolekcji, a łóżeczko , a misie- no nie chce się do garów odejść... wzywają mnie naleśniki, zasiedziałam się u Ciebie ... Komu jak komu- ale mnie podoba się przeogromnie ! Moc serdecznych pozdrowien posyłam

    OdpowiedzUsuń
  46. Ivon, do naleśników wypadłabym na chwilę i wróciła z pełnym talerzem do pościeli ;-)
    Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Misiowe spanko - rewelacja,klimat dla misia z trocinami i mięciutkiej przytulanki. Mini chorągiewki to świetny pomysł, również do domku lalek. Zapraszam na skromne candy.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniałe i duże i te małe :))
    Uwielbiam paski i pastelowe krateczki.
    Jesteś THE BEST !

    OdpowiedzUsuń
  49. Aż żałuję, że nie mam misia, któremu mogłabym sprawić takie misiowe spanko :(
    Jestem u Ciebie po raz pierwszy - pozwolisz, że od dzisiaj będę twoją stałą czytelniczką :) Urzekasz...czarujesz... jestem zachwycona!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz
Pozdrawiam

/proszę nie zamieszczać reklam/

Flickr Images

Google+