Wokół stołu

Święta zawsze krążą wokół stołu. Nie ukrywam, że lubię utensylia stołowe. Uwielbiam len, wiklinę, ceramikę, szkło, sztućce, metale wszelakie...

Święta zawsze krążą wokół stołu. Nie ukrywam, że lubię utensylia stołowe. Uwielbiam len, wiklinę, ceramikę, szkło, sztućce, metale wszelakie ....
Generalnie wszystko co może służyć do ozdabiania stołu.

Tym razem podobnie jak poprzednio, prosto, prościej, najprościej. W zasadzie to co było pod ręką. No.... uszyłam dodatkowo podkładki pod talerze. Z megasurowego lnu ozdobionego haftowanym inicjałem. Podkładki odgapiłam z H&M, straaaaaaaasznie mi się podobają. Zresztą uwielbiam te klimaty.

Serwetki obiadowe też dostały "obrączki" z paska surowego lnu.

Ten kolorowy akcent w poprzednim poście pojawił się na chwilę, by nieco przełamać szarości, zgrzebności i biele. Zresztą nie ukrywam, że tak mnie ujęła słodka kolorystyka pianek wielkanocnych, że postanowiłam wykorzystać je.

A teraz trochę moich zgrzebności.







Piękna pogoda, kwitnące drzewa, świeżość wiosennej zieleni zachęcała do spacerów po ogrodzie. Z wielką przyjemnością oglądałam detale budzącej się wiosny.


Dziś już nie ma tak pięknego słońca, nad ranem spadł deszcz... no cóż w końcu mamy lany poniedziałek ;-)
Dziękuję serdecznie za wszystkie życzenia świąteczne, pozdrawiam gorąco i udanego śmigusa życzę!!!!!

You Might Also Like

31 comments

  1. Piekny stół, buziole mokre w noch.

    OdpowiedzUsuń
  2. He, he...widzę 3 sztuki Twoich zgrzebności, ale jestem:)))))Hurrrra- dalej jestem :))))Cudny stół, resztę pozostawię wyobraźni :)Buziaki mokra kobieto :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są Twoje zgrzebności.
    Uwielbiam takie klimaty.
    Miłego dalszego świętowania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle klimatyczne podkładki.Wspaniały haft.
    Radosnego poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobaja mi sie takie naturalne ozdoby! I jajka przepiorcze swietnie do nich kolorystycznie przy okazji pasuja :))

    Radosnych i pogodnych Swiat zycze!
    I pozdrawiam serdezcnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie, bardzo podoba mi sie Twoja dekoracja, a H&M i ja czesto podpatruje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie nakryty stół i widzę moją ulubioną zastawę obiadową;-))))).Piękne hafty i wszystkie detale.
    Życzę dużo odpoczynku
    Danka

    OdpowiedzUsuń
  8. Stół zgrzebny ale uroczy. Podkładki pomysłowe i pięknie się praezentują.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha! a ja wogóle zapomniałam, że dziś śmigus!! w Poznaniu ani żywej duszy z wiadrem nie widziałam to zapomniałam ;)
    Stół piękny taki prosty :) zresztą jak zawsze u Ciebie :)
    Buziaki świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie ozdobiłaś stół :) bardzo lubię takie naturalne tkaniny i proste przedmioty :)

    Wesołego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Twój styl Alizee !!!!

    Buziolki

    OdpowiedzUsuń
  12. buziaki w ten niezwykle mokry dzionek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! Wszystko mi się podoba!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie.
    Czy zdradzisz gdzie kupiłas te boskie literki?
    poluje na takie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo klimatycznie u Ciebie. Bardzo to lubię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ah te Twoje zgrzebnosci! No piekne sa!
    Mam nadzieje, ze mialas sliczne Wielkanocne Dni. Klimaty u Ciebie wspaniale, nawet jak pada deszcz!

    Kochana, zycze dobrego tygodnia! Pa!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  17. zdolna jesteś :), lubię ten rodzaj prostoty a jednocześnie elegancji,
    ładne zdjęcia :) wiosenne.
    pozdrawiam
    ula

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczny stol taki inny,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię takie surowe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też lubię te klimaty, podkładki są świetne! może kiedyś sama sobie takie sprawię - cieszą oko swoją prostotą i surowością, a inicjał haftowany dodaje im uroku!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna kieszeń i podkładka na sztućce.
    cudowne dekoracje i piękna wiosna

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne te podkładki ! Od takiego stołu aż się odchodzić pewnie nie chciało;)

    U nas w górach jeszcze mało wiosennie, mało zieleni, drzewa i krzewy jeszcze śpią ale widoki i tak cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Dziewczyny za miłe słowa :))

    Literki kupiłam w Leroy Merlin.

    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  24. znowu takie piękne zdjęcia i aranżacje :) uwielbiam tu zaglądać!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie kochana podkładki są urocze !!!Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgrzebności kocham nad życie!:) Śliczne Ci wyszły te podkładki.
    Ciepełko zostawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgrzebnie, ale z klasą...bardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. kobieta przewrotna jest-marzy mi sie deszcz..u nas upaly-24stopnie!!nie będę orginalna,ze powiem po raz który -kocham klimaty,które tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko śliczne i klimatyczne.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń